Fysiotherapie in Hilversum

Heeft u pijn in uw gewrichten of spieren tijdens het bewegen? Het kan zijn dat dit komt door een verkeerde houding of het ontstaan van een blessure. Bij Fysiotherapie Boomberg onderzoeken wij de oorzaak van uw klachten. Vervolgens gaan wij kijken naar hoe wij u het beste kunnen behandelen. Onze fysiotherapeut zal u indien nodig deskundig advies geven hoe u uw klachten kunt voorkomen.

Wat is fysiotherapie?

Fysiotherapie is een behandelingsmethode gericht op pijnklachten aan het bewegingsapparaat. Het bewegingsapparaat bestaat uit gewrichten, spieren, pezen, zenuwen en banden. Fysiotherapie vermindert en voorkomt uw klachten zodat u weer pijnvrij kunt bewegen. Onze fysiotherapeut behandeld uw klachten doormiddel van verschillende behandeltechnieken. Hier kunnen oefeningen bij komen kijken die u samen met onze fysiotherapeut uitvoert. Ook zullen wij u indien nodig van deskundig advies voorzien.

Voor de meeste klachten kunt u terecht voor een fysiotherapie behandeling. Bij de intake waarbij de klacht onderzocht wordt, wordt duidelijk gemaakt of wij fysiotherapie of een andere behandelmethode zullen toepassen.

Heeft u pijnklachten? Maak direct een afspraak bij Fysiotherapie Boomberg